Όπως πιθανότατα γνωρίζετε, η διαδικασία υποχρεωτικής διασύνδεσης Ταμειακών Συστημάτων και Τερματικών POS (με σκοπό τη διαβίβαση των φορολογικών στοιχείων των συναλλαγών που διενεργούνται με κάρτες στην ΑΑΔΕ), βρίσκεται σε πλήρη εξέλιξη.
Στο πλαίσιο αυτής, και ειδικότερα σε ότι αφορά τα συστήματα ERP, έχει εκδοθεί νεότερη Υπουργική Απόφαση (Α.1065/2024) η οποία προβλέπει τη δημιουργία Μητρώου Τεχνικής Υποστήριξης και καθορίζει λεπτομερώς τη διαδικασία (και τις προθεσμίες) που πρέπει να ακολουθηθεί από τους εμπλεκόμενους για την υποχρεωτική διασύνδεση συστημάτων ERP και τερματικών POS.
Προθεσμία Ολοκλήρωσης Διασύνδεσης
Η υποχρεωτική διασύνδεση συστημάτων ERP και τερματικών POS θα πρέπει να έχει ολοκληρωθεί από τις υπόχρεες επιχειρήσεις έως και τις 31 Μαΐου 2024 (ή έως 30 Ιουνίου 2024, με απαραίτητη προϋπόθεση τη δήλωση έως 31 Μαΐου ραντεβού με τεχνικό για την υλοποίηση της διασύνδεσης).
Υποχρεώσεις Παρόχου Υπηρεσιών Υποστήριξης ERP
Οι εταιρείες που παρέχουν τεχνική υποστήριξη συστημάτων ERP, υποχρεούνται να ενημερώσουν εγκαίρως το σχετικό «Μητρώο Τεχνικής Υποστήριξης ERP» της ΑΑΔΕ με τα στοιχεία των επιχειρήσεων-πελατών τους, καταχωρώντας προγραμματισμένα ραντεβού τεχνικής υλοποίησης διασυνδέσεων ERP και Τερματικών POS.
Βάσει της παραπάνω υποχρέωσης, και ειδικότερα σε συμμόρφωση με την υπ’ αριθμ. Α.1065/2024 Απόφαση του Διοικητή της ΑΑΔΕ και με τις διατάξεις των άρθρων 14 παρ. 5 και 15 παρ. 4 του Κώδικα Φορολογικής Διαδικασίας (ΚΦΔ), η LIVECIS IKE που υποστηρίζει την εγκατάσταση της LIVECIS BUSINESS ERP , έχει ήδη προχωρήσει στις απαιτούμενες ενέργειες ενημέρωσης του Μητρώου, γνωστοποιώντας στην ΑΑΔΕ το ΑΦΜ της επιχείρησής σας ως αποδέκτη υπηρεσιών παραγωγής λογισμικού ή παραλήπτη προϊόντων λογισμικού ERP της εταιρείας μας.
Τι πρέπει να κάνετε εσείς!
Η χρήση (ή όχι) της εφαρμογής LIVECIS ERP της επιχείρησής σας για την τιμολόγηση συναλλαγών με κάρτες και κατ’ επέκταση η ανάγκη-υποχρέωση διασύνδεσής της με τερματικά πληρωμών POS, μπορεί να επιβεβαιωθεί μόνο από εσάς.
Για το λόγο αυτό, θα πρέπει να επισκεφθείτε άμεσα την πλατφόρμα [Μητρώο και Επικοινωνία] / [Στοιχεία Επιχείρησης] στην ψηφιακή πύλη «myAADE» και να ελέγξετε τα στοιχεία της επιχείρησής σας (όπως έχουν καταχωρηθεί από την εταιρεία μας):
- Εάν τα στοιχεία δεν είναι ακριβή ή δεν υποχρεούστε να προβείτε σε διασύνδεση της εφαρμογής σας με τερματικά POS, δηλώνετε τη διαφωνία σας (επιλέγοντας τη σχετική ένδειξη).
- Σε κάθε άλλη περίπτωση, δεν απαιτείται καμία ενέργεια από μέρους σας (πέραν του ελέγχου δηλαδή των στοιχείων).
Σημείωση: Σε περίπτωση που χρησιμοποιείτε την εφαρμογή σε περισσότερες εταιρείες από αυτήν που έχουμε ήδη δηλώσει στην ΑΑΔΕ (πχ σε περίπτωση ομίλου εταιρειών), και αυτές οι εταιρείες υπόκεινται στην υποχρέωση διασύνδεσης, παρακαλούμε όπως μας γνωστοποιήσετε τα επιπρόσθετα ΑΦΜ, ώστε να προβούμε εγκαίρως στις απαιτούμενες ενέργειες δήλωσής τους στο «Μητρώο Τεχνικής Υποστήριξης ERP» της ΑΑΔΕ.
Συνεργαζόμενοι Πάροχοι Τερματικών POS
Η επικοινωνία της εφαρμογής LIVECIS της επιχείρησής σας με τερματικά POS, προϋποθέτει την ύπαρξη της ενότητας “LIVECIS POS Connector” η οποία διατίθεται ως εξής:
- Με τη μορφή Ετήσιας Συνδρομής για τη διασύνδεση με τα τερματικά των υπολοίπων παρόχων (δηλαδή Viva, EDPS, Cardlink, Mellon, Nexi, Attica Bank και INSS), στις κάτωθι τιμές ανά συσκευή:
Εφαρμογή LIVECIS CONNECTOR | Ετήσια Συνδρομή ανά συσκευή POS |
LIVECIS | 80€ |
Υπηρεσίες Διασύνδεσης
Το κόστος της εργασίας διασύνδεσης από τεχνικό της εταιρείας μας, διαμορφώνεται ως ακολούθως:
Κόστος Υπηρεσιών Διασύνδεσης χρέωση ανά ώρα εργασίας |
60€ + ΦΠΑ |
Σε συνέχεια της επιβεβαίωσής σας, τις αμέσως προσεχείς ημέρες, ένας εκπρόσωπος της επιχείρησής μας, θα επικοινωνήσει μαζί σας με σκοπό την παροχή περισσότερων πληροφοριών και τον προγραμματισμό του ραντεβού για την τεχνική υλοποίηση της διασύνδεσης.
ΠΡΟΣΟΧΗ Τέλος, θέλουμε να σας ενημερώσουμε ότι για να γίνει η παραπάνω διασύνδεση θα πρέπει να είστε σε πάροχο τιμολόγησης .
Όσοι πελάτες επιθυμούν να αντικαταστήσουν τον φορολογικό τους με πάροχο, παρακαλούνται να επικοινωνήσουν άμεσα με e-mail στο [email protected] για περισσότερες λεπτομέρειες.
Συμβατοί NSPs & μηχανήματα POS
NSPs | CARDLINK | EURONET | MELLON | ATTICA BANK | PANCRETA BANK | PBT | INSS | NEXI |
POS Protocols information | ||||||||
Supported Protocol ERP-POS | Common WebECR | |||||||
Protocoll links | http://aade.mellongroup.com/ | |||||||
Protocol date | 28/03/2024 | 26/03/2024 | 11/04/2024 | 26/03/2024 | 26/03/2024 | 26/03/2024 | 15/05/2024 | 26/03/2024 |
Spec/Protocol & Version | EFTPOS-WebECR 2.1.1 | EFTPOS-WebECR 2.5.3 | EFTPOS-WebECR 2.5.7 | EFTPOS-WebECR 2.5.3 | EFTPOS-WebECR 2.5.3 | EFTPOS-WebECR 2.5.3 | EFTPOS-WebECR 2.5.3 | EFTPOS-WebECR 2.5.3 |
Terminal Types for each protocol | ||||||||
Ethernet/Wifi | Ingenico ICT 220 | PAX A80, PAX 920pro, Ingenico Desk 3200, Ingenico ICT220, Verifone VX520 | Ingenico | ICT 220, Desk 3200 | ICT 220 | ICT 220, Desk 3500, Axium DX4000 | Urovo i9100 | Ingenico Desk 3200, Ingenico Desk 2600, Verifone VX520, PAX A850, PAX 910 |
ICT 220, ICT 250, Desk 3200, Desk 3500, Desk 2600,Axium DX8000, Axium DX4000 | Urovo i2000 | |||||||
GPRS | N/A | PAX 920pro, Sunmi P2SE, Ingenico Move 2500, Verifone VX675 | iWL 220, iWL 250, Move 2500, Move 2600, Axium DX8000 | IWL 220, Move 2500 | iWL 220,Move 2500 | iWL 220, Move 2500, Axium DX4000 | Urovo i9100 | PAX 910, Ingenico Move 2500, Verifone VX675 |
Urovo i2000 | ||||||||
SoftPOS | N/A | SoftPOS | Tap on Mobile POS (Soft Pos), | N/A | – | SoftPOS |